Як менеджеру, вам потрібно постійно відслідковувати ефективність вашої команди, щоб допомогти вам приймати точні та релевантні рішення для компанії. Тому розділ звітності Продажі Odoo представляє дуже важливий інструмент, який допоможе вам краще зрозуміти сильні та слабкі сторони, а також можливості вашої компанії, показуючи вам тенденції та прогнози щодо ключових показників, таких як кількість нагод та їх очікуваний час доходу, близький курс команди або тривалість циклу продажів для даного товару або послуги.
Окрім цих очевидних показників послідовності продажів, є й інші KPI, які можуть бути дуже цінними для вашої компанії, особливо коли мова заходить про оцінку успішності продажів.
Огляд конвеєру
Ви матимете доступ до вашої ефективності послідовності продажів у модулі Продажі, натиснувши посилання на Продажі ‣ Звіти ‣ Аналіз конвеєру. За замовчуванням у звіті групуються всі ваші нагоди за стадією та очікувані доходи на поточний місяць. Цей звіт ідеально підходить для Менеджера з продажів, щоб періодично переглянути консалтинг з відповідними командами продажу. Просто, звернувшись до цього базового звіту, ви можете швидко переглянути свою фактичну ефективність продажу.
Ви можете додати багато додаткових даних у свій звіт, натиснувши значок заходів, наприклад:
Очікуваний дохід.
Проміжний термін.
Затримка призначення (середній час між створенням ліду та його призначенням).
Затримка закриття (середній час між призначенням ліду та його закриттям).
Кількість взаємодій однієї нагоди.
Натискаючи + та -, ви можете гортати ваш звіт, щоби змінити спосіб відображення інформації. Наприклад, якщо ви хочете бачити очікувані доходи вашої команди прямих продажів, вам потрібно натиснути + на вертикальній панелі, а потім на Команду продажу.
Залежно від даних, які ви хочете виділити, можливо, вам доведеться відображати свої звіти у більш візуальному вигляді. CRM система Odoo дозволяє перетворювати ваш звіт за допомогою лише одного клацання завдяки перегляду 3 графіків: Кругова діаграма, Пістограма та Лінійна діаграма. Ці перегляди доступні через піктограми, виділені на зображенні нижче.
Налаштування звітів
Ви можете легко налаштувати свої аналітичні звіти залежно від KPI, які ви хочете отримати. Для цього використовуйте Вікно розширеного пошуку, розташоване у правій частині екрану, натиснувши значок лупи в кінці панелі інструментів пошуку. Ця функція дозволяє виділити лише вибрані дані у вашому звіті. Параметри фільтрів дуже корисні для відображення деяких категорій нагод, а Група за вибором покращує читабульність ваших звітів відповідно до ваших потреб. Зауважте, що ви можете фільтрувати та групувати за будь-яким існуючим полем з вашої CRM системи, що робить налаштування гнучким та ефективним.
Ви можете зберегти та повторно використати будь-який індивідуальний фільтр, натиснувши Вибране у вікні розширеного пошуку, а потім натисніть на Зберегти поточний пошук. Збережений фільтр буде доступний у меню Вибране.
Нижче наведено кілька прикладів налаштованих звітів, які можна використовувати для контролю ефективності ваших продажів:
Оцініть поточний конвеєр кожного з ваших продавців
Зі звіту про аналіз конвеєру спочатку переконайтеся, що у випадаючому списку Дії вибрано опцію Очікуваний дохід. Потім використовуйте значки + та -, додайте Продавця та Стадію до вашої вертикальної панелі, фільтруйте бажаного продавця. Потім натисніть значок перегляду графіку, щоби відобразити візуальне представлення ваших продавців поетапно. Цей користувацький звіт дозволяє вам легко оглядати продажі ваших продавців.
Прогноз місячного доходу від відділу продажів
Аби прогнозувати щомісячний прибуток та оцінювати короткострокові показники вашої команди, потрібно грати з двома важливими показниками: очікуваним доходом та очікуваним закриттям.
Зі звіту про аналіз конвеєру спочатку переконайтеся, що у випадаючому списку Дії вибрано опцію Очікуваний дохід. Потім натисніть значок + з вертикальної панелі та виберіть команду з продажу. Потім на горизонтальній панелі натисніть значок + і виберіть Очікуване закриття.
Щоб ваші прогнози були точними та релевантними, переконайтеся, що ваші продавці правильно налаштували очікуваний рівень закриття та очікуваний дохід від кожної з нагод.