Включення витрат у рахунки клієнтів

Методи виставлення рахунків в Odoo

Часто буває, що ваші співробітники повинні витрачати особисті гроші під час роботи над проектом для вашого клієнта. Давайте приведемо прикладу консультанта, який оплачує готель для роботи з вашим клієнтом. Будучи компанією, ви хотіли б мати таку суму у рахунку для свого клієнта.

Налаштування витрат

Для відстеження витрат та виставлення рахунків-фактур на них вам знадобиться додаток витрат. Перейдіть до Додатків ‣ Витрати, щоби встановити його.


Ви також повинні активізувати функцію аналітичних рахунків, щоб пов'язати витрати із замовленням на продаж. Аби це зробити, перейдіть до розділу Виставлення рахунків ‣ Налаштування ‣ Налаштування та активуйте Аналітичний облік.

Додайте витрати до замовлення на продаж

З додатка витрат ви або ваш консультант можете створити нові витрати, наприклад, готель на перший тиждень роботи з вашим клієнтом.


Потім ви можете додати відповідний опис і вибрати існуючий товар або створити новий прямо там.

Odoo CMS - a big picture

Тут ми створюємо товар Готель:

Odoo CMS - a big picture

Під вкладкою виставлення рахунків виберіть Доставлені кількості або За вартістю або Ціна продажу, якщо ви хочете нарахувати вартість своїх витрат або раніше узгоджену ціну продажу.

Odoo CMS - a big picture

Щоби змінити або створити більше товарів, перейдіть на сторінку Витрати ‣ Налаштування ‣ Витратні товари.


Поверніться до витрат, додайте оригінальне замовлення на продаж у витрати для відправлення.

Odoo CMS - a big picture

Потім він може бути переданий менеджеру, затверджений та остаточно розміщений.

Odoo CMS - a big picture
Odoo CMS - a big picture
Odoo CMS - a big picture

Потім він буде в замовленні на продаж і готовий до виставлення рахунку.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.