Часто буває, що ваші співробітники повинні витрачати особисті гроші під час роботи над проектом для вашого клієнта. Давайте приведемо прикладу консультанта, який оплачує готель для роботи з вашим клієнтом. Будучи компанією, ви хотіли б мати таку суму у рахунку для свого клієнта.
Налаштування витрат
Для відстеження витрат та виставлення рахунків-фактур на них вам знадобиться додаток витрат. Перейдіть до Додатків ‣ Витрати, щоби встановити його.
Ви також повинні активізувати функцію аналітичних рахунків, щоб пов'язати витрати із замовленням на продаж. Аби це зробити, перейдіть до розділу Виставлення рахунків ‣ Налаштування ‣ Налаштування та активуйте Аналітичний облік.
Додайте витрати до замовлення на продаж
З додатка витрат ви або ваш консультант можете створити нові витрати, наприклад, готель на перший тиждень роботи з вашим клієнтом.
Потім ви можете додати відповідний опис і вибрати існуючий товар або створити новий прямо там.
Тут ми створюємо товар Готель:
Під вкладкою виставлення рахунків виберіть Доставлені кількості або За вартістю або Ціна продажу, якщо ви хочете нарахувати вартість своїх витрат або раніше узгоджену ціну продажу.
Щоби змінити або створити більше товарів, перейдіть на сторінку Витрати ‣ Налаштування ‣ Витратні товари.
Поверніться до витрат, додайте оригінальне замовлення на продаж у витрати для відправлення.
Потім він може бути переданий менеджеру, затверджений та остаточно розміщений.
Потім він буде в замовленні на продаж і готовий до виставлення рахунку.