Налаштування
Увімкніть комерційну пропозицію онлайн
Щоб надіслати комерційну пропозицію онлайн, спершу потрібно активувати онлайн-пропозицію в додатку Продажі в розділі Налаштування ‣ Загальні налаштування. Після цього буде запропоновано встановити додаток до веб-сайту, якщо ви досі цього не зробили.
Ви можете переглянути онлайн-версію кожної комерційної пропозиції, яку ви створили після ввімкнення цього параметра, обравши Попередній перегляд у верхній частині пропозиції.
Редагування комерційних пропозицій онлайн
Сторінку комерційних пропозицій онлайн можна редагувати для кожного шаблону пропозицій в додатку Продажі за допомогою Налаштування ‣ Шаблони комерційних пропозицій. З будь-якого шаблону пропозицій оберіть Редагувати шаблон, який потрібно буде перемістити на відповідну сторінку вашого веб-сайту.
Ви можете додати текст, зображення та структурні елементи на сторінку комерційної пропозиції, перетягуючи і викидаючи блоки з меню у лівій бічній панелі. Зміст буде автоматично створено на основі вмісту, який ви додаєте.
Розширені описи кожного товару в комерційній пропозиції відображатимуться на сторінці онлайн-пропозиції. Ці описи успадковуються від сторінки товару у вашому магазині електронної комерції, і їх можна редагувати безпосередньо на сторінці через вбудований текстовий редактор.
Ви можете обрати опцію оплати відразу після того, як клієнт перевірить ціну, вибравши варіант оплати у шаблоні комерційної пропозиції.
Ви можете редагувати онлайн-сторінку окремої пропозиції, як і будь-яку веб-сторінку, натиснувши кнопку Редагування. Зміни, внесені таким чином, впливатимуть лише на окремі пропозиції.
Використання комерційних пропозицій онлайн
Щоб ділитися онлайн-пропозицією зі своїм клієнтом, скопіюйте URL-адресу онлайн-пропозиції, а потім діліться з клієнтом.
Крім того, ваш клієнт може отримати доступ до онлайн-пропозиції, увійшовши на ваш веб-сайт через портал клієнтів. Ваш клієнт може прийняти або відхилити комерційну пропозицію, надрукувати її або узгодити умови у полі чату. Ви також отримуватимете повідомлення в чаті Odoo кожного разу, коли клієнт переглядає комерціну пропозицію.