Як привернути увагу інших користувачів до ваших повідомлень?

Робота з модулем обговорення в Odoo

Ви можете згадати користувача в каналі або в чаті, набравши @user-name. Згадуючи користувача в чаті, він встановить його як елемент підписки (якщо він ще не є ним) та надсилають повідомлення на поштову скриньку. Елемент, що містить згадування, також буде виділено жирним шрифтом у вікні списку. Згадування користувача в каналі надсилатиме повідомлення до своєї поштової скриньки. Ви не можете згадати користувача в каналі, який не підписався на канал. Натискання #channel-name дасть посилання на згаданий канал у чатах або на іншому каналі.

Прямий обмін повідомленнями з користувачем

Прямі повідомлення - приватні повідомлення, доступні лише відправнику та одержувачу. Ви можете надсилати прямі повідомлення іншим користувачам з модуля Обговорення, створивши нову бесіду або вибравши існуючу з бічної панелі. Прямі повідомлення можна надсилати з будь-якого місця в Odoo за допомогою значка спливаючої підказки у верхній панелі. Статус інших користувачів відображається ліворуч від імені. Зелена точка вказує на те, що користувач є онлайн, помаранчева точка, в якій вони перебувають в режимі очікування, а сіра точка - в автономному режимі.

Сповіщення на робочому столі з обговорення

Ви можете обрати відображення настільного сповіщення, коли ви отримуєте нове пряме повідомлення. У сповіщенні відображається повідомлення відправника та короткий попередній перегляд вмісту повідомлення. Вони можуть бути налаштовані або вимкнені, натиснувши значок приладу в кутку сповіщення.

Odoo CMS - a big picture
Увійти залишити коментар
Як бути чуйним на роботі завдяки моїм вхідним повідомленням Odoo
Робота з модулем обговорення