Як визначити, чи рахунок постачальника повинен був бути оплачений (3-стороннє узгодження)

Загальний огляд та налаштування

У деяких галузях ви можете отримати рахунок від продавця, перш ніж отримувати замовлені товари. Проте рахунок, можливо, не буде оплачено, поки товари насправді не отримано.


Щоб визначити, чи повинен бути оплачений рахунок постачальника, ви можете використовувати так зване 3-стороннє узгодження. Це стосується порівняння інформації, яка відображається в рахунку замовленя на купівлю, рахунку постачальника та квитанції.


3-стороння відповідність допоможе вам уникнути сплати невірних або шахрайських рахунків постачальників.

Налаштування

Перейдіть до Купівлі ‣ Налаштування ‣ Налаштування та активація 3-стороннього узгодження.

Odoo CMS - a big picture

Чи повинен я сплачувати цей рахунок постачальника?

Коли цей параметр буде активовано, на рахунку постачальника з'являється нова інформація, яка визначає, чи потрібно сплачувати рахунок. Є три можливі значення:


Використовуйте випадок 1: Я отримав замовлені товари.

Odoo CMS - a big picture

Використовуйте випадок 2: Я не отримав замовлені товари.

Odoo CMS - a big picture

Використовуйте 3-й випадок: кількість не співпадає із замовленням на купівлю, рахунком постачальника та квитанцією.

Odoo CMS - a big picture
Порада
Статус визначається автоматично в Odoo. Однак, якщо ви хочете визначити цей статус вручну, ви можете позначити поле Примусити статус, а тоді ви зможете встановити вручну, чи повинен бути рахунок постачальника оплачений чи ні.
Odoo CMS - a big picture
Увійти залишити коментар
Як проаналізувати ефективність моїх постачальників?
Робота у модулі купівлі в Odoo