CRM система Odoo дозволяє вручну додавати контакти до вашого конвеєру. Це може бути лід або нагода.
Активуйте стадію ліду
За замовчуванням в CRM не активовано стадію ліду. Щоб активувати її, перейдіть до Продажів ‣ Налаштування, виберіть опцію використовувати лід, якщо ... **, як наведено нижче, і натисніть кнопку Застосувати.
Ця активація дозволить створити нове підменю Продажі, що дає вам доступ до списку всіх ваших лідів, з яких ви зможете створити новий контакт.
Створіть новий лід
Перейдіть до Продажів ‣ Контакти та натисніть кнопку Створити.
У контактній формі надішліть усі деталі у вашому розпорядженні (ім'я контакту, електронна адреса, телефон, адреса тощо), а також додаткову інформацію в полі Внутрішні примітки.
Ваш лід може бути безпосередньо переданий конкретній команді продажу та продавцю, натиснувши Конвертувати у нагоду у верхньому лівому куті екрану.
Створіть нову нагоду
Ви також можете безпосередньо додати контакт у конкретну команду з продажу, перш ніж конвертувати його у нагоду. У модулі Продажі, перейдіть на інформаційну панель і натисніть кнопку Конвеєр бажаної команди продажу. Якщо у вас ще немає команди з продажу, вам потрібно спочатку створити її. Потім натисніть Створити та заповніть контактну інформацію, як показано вище. За замовчуванням, щойно створена нагода з'являться на першому етапі вашого конвеєру продажу.
Іншим способом створення нагоди є додавання його безпосередньо на певний етап. Наприклад, якщо ви спілкувалися з паном Бандерою на зустрічі, і ви хочете негайно надіслати йому пропозицію, ви можете додавати його контактні дані "на льоту" безпосередньо на етапі пропозиції. У Канбані вашої команди продажів просто натисніть значок + у правій частині стадії, щоб створити контакт. Нова можливість з'явиться на відповідному етапі, після чого ви зможете заповнити контактну інформацію, натиснувши на неї.