Добре організований конвеєр продажів має вирішальне значення, щоб контролювати процес продажу та мати огляд на 360-градусів ваших лідів, нагод та клієнтів.
Конвеєр продажів - це візуальне представлення вашого процесу продажів, починаючи з першого контакту до кінцевого продажу. Це стосується процесу, за допомогою якого ви генеруєте, кваліфікуєте та закриваєте потенційних клієнтів через свій цикл продажу. В CRM системі Odoo ліди створюються у лівому боці конвеєру продажів у вигляді Канбану, а потім рухаються вправо з однієї стадії на іншу.
Кожна стадія стосується конкретного кроку в циклі продажів, а саме - готовності до продажу ваших лідів. Кількість стадій у послідовності продажів варіюється від однієї компанії до іншої. Приклад послідовності продажу включає наступні стадії: Вхідні, Уточнення, Пропозиція, Впіймано.
Звичайно, кожна компанія визначає послідовність продажів в залежності від їхніх процесів та робочого процесу, тому може існувати більше або менше стадій.
Створіть та організуйте свої стадії
Додати / переставити стадії
З модуля продаж перейдіть на Панель Приладів і натисніть кнопку Конвеєр бажаної команди продажу. Якщо у вас ще немає команди з продажу, вам потрібно спочатку створити її.
В Канбані вашого конвеєру, ви можете додати стадії, натиснувши кнопку Додати нову колонку. Після створення колонки Odoo автоматично запропонує вам додати іншу колонку, щоб завершити процес. Якщо ви хочете змінити порядок ваших стадій, ви можете легко зробити це, перетягнувши колонку в потрібне місце.
Ви можете додати стільки стадій, скільки хочете, навіть, якщо ми не радимо вам мати більше 6, щоб зберегти чіткий конвеєр.
Активувати стадію ліду
Деякі компанії використовують крок попередньої кваліфікації для управління своїми лідами, перш ніж перетворити їх у нагоду. Щоб активувати стадію ліду, перейдіть до налаштування ‣ Налаштування та виберіть перемикач, як показано нижче. У ньому буде створено нове підменю Приводи під розділом Продажі, що дає вам доступ до переліку всіх ваших лідів.
Налаштувати ймовірність стадії
Що таке ймовірність стадії?
Щоб краще зрозуміти, які шанси закрити угоду для певної нагоди у вашому конвеєрі, вам слід встановити відсоткову вірогідність для кожної з ваших стадій. Цей відсоток стосується успішності завершення операції.
Налаштування ймовірності стадії важливе, якщо ви хочете оцінити очікувані доходи вашого циклу продажів.
Наприклад, якщо ваш цикл продажів містить стадії Вхідні, Уточнення, Пропозиція, Переговори, Впіймано, то ваш робочий процес може виглядати наступним чином:
Вхідні: нагода, отримана від Менеджера Лідів або створена за допомогою кампанії холодного виклику. Інтерес замовника ще не підтверджено.
Рівень успіху: 5%
Уточнення: маються на увазі бізнес-процеси та потоки робочих процесів, визначаються та підтверджуються больові точки, відомий бюджет та час
Рівень успіху: 15%
Пропозиція: коригування перспективи продажу
Рівень успіху: 50%
Впіймано: підтверджені коригування та отримне замовлення на продаж. Лід стає клієнтом
Рівень успіху: 100%
Втрачено: лід більше не цікавить
Рейтинг успіху: 0%
У межах вашого конвеєру кожна стадія повинна відповідати визначеній цілі з відповідною ймовірністю. Кожного разу, коли ви переміщаєте свою нагоду на наступну стадію, ваша ймовірність закриття продажу автоматично адаптується.
Ви повинні розглянути можливість використання значення ймовірності як 100, коли угода закрита-впімана, а 0 - для угоди, яку було закрито-втрачено.
Як налаштувати ймовірність стадії?
Щоб відредагувати стадію, натисніть значок Налаштування справа на потрібній стадії, а потім - Редагувати.
Установіть прапорець біля пункту Змінювати ймовірність автоматично, щоб Odoo адаптувало ймовірність нагоди до ймовірності, визначеної на стадії. Наприклад, якщо ви встановите ймовірність 0% (Втарчено) або 100% (Впіймано), Odoo призначить відповідну стадію, коли ця нагода позначена як Втрачено або Впіймано.
У полі вимог ви можете ввести внутрішні вимоги для цієї стадії. Він з'явиться підказкою, коли ви наведете курсор миші на назву стадії.