Модуль Odoo Leading Scoring дозволяє оцінювати ваші ліди на основі конкретних критеріїв - чим вища оцінка, тим більша ймовірність, що лід буде "готовий до продажу". Тому найкращі ліди автоматично призначаються вашим продавцям, а їх конвеєр не забруднюється сумнівними нагодами.
Оцінка лідів є важливою складовою ефективної стратегії управління лідами. Допомагаючи вашому продавцю визначити, який з них призведе до встановлення пріоритетного порядку, ви підвищите їх загальний коефіцієнт конверсії та ефективність вашої команди продажів.
Налаштування
Втсановіть модуль Lead Scoring
Почніть зі встановлення модуля Lead Scoring.
Після втсановлення модуля, ви побачите нове меню Продажі ‣ Управління лідами ‣ Правила оцінювання
Створіть правила оцінювання
Використання оцінки дозволяє призначити позитивний або негативний бал для ваших лідів на підставі демографічних або поведінкових критеріїв, які ви встановили (країна або походження, відвідувані сторінки, тип галузі, роль тощо). Для цього вам спочатку потрібно створити правила, які призначатимуть оцінку за певними критеріями.
Щоб призначити правильний бал для різних правил, ви можете скористатися цими двома способами:
Створіть список активів, які може мати ваш ідеальний клієнт, щоб зацікавити вашу компанію. Наприклад, якщо ви керуєте місцевим бізнесом в Каліфорнії, лід із Сан-Франциско має мати більший бал, ніж лід із Нью-Йорка.
Підніміть свої дані, щоб розкрити характеристики, які поділяють ваші закриті нагоди та найважливіші клієнти.
Зверніть увагу, що це не точна наука, тому вам потрібен буде час і відгуки від ваших відділів продажу, щоб адаптувати та точно налаштовувати ваші правила до отримання бажаного результату.
У меню Правила підрахунку оцінювання натисніть кнопку Створити, щоб написати перше правило.
Назвіть ваше правило, а потім введіть значення та домен. Наприклад, якщо ви хочете призначити 8 балів усім потенційним клієнтам з Бельгії, вам потрібно буде вказати 8 як значення та [['country\_id',=,'Belgium']] як домен.
Ось деякі критерії, які можна використати для створення правила оцінки:
країна походження: 'country_id'
етап у циклі продажів: 'stage_id'
електронна адреса (наприклад, якщо ви хочете оцінити професійні електронні адреси): 'email_from'
сторінка відвідана: 'score_pageview_ids.url'
назва маркетингової кампанії: 'campaign_id'
Після активації ваших правил, Odoo дасть значення всім новим вхідним лідам. Це значення можна знайти безпосередньо у перегляді форми вашого ліда.
Призначте високе оцінювання для вашої команди продажу
Наступним кроком буде автоматичне перетворення ваших найкращих лідів у нагоди. Для того, щоб це зробити, потрібно вирішити, який мінімальний бал ліду повинен бути переданий певній команді продажу. Перейдіть на інформаційну панель продажу та натисніть кнопку Більше бажаної команди продажу, а потім - Налаштування. Введіть значення у полі Мінімальне значення.
З наведеного вище прикладу команда прямих продажів отримає нагоди лише з мінімальним балом 50. Ліди з нижчим балом можуть або залишатися на основній стадії, або бути призначеними іншій команді продажу, яка встановила інший мінімальний бал.