Odoo має потужну функцію прайс-листа, що підтримує стратегію ціноутворення та адаптування до вашого бізнесу. Прайс-лист - це список цін або правил цін, які Odoo шукає для визначення рекомендованої ціни. Ви можете встановити кілька критеріїв для використання конкретної ціни: періоди, мін. продана кількість (задовольняйте мінімальну кількість замовлення та отримуйте перерву на ціну) тощо. Оскільки прайс-листи лише пропонують ціни, їх можна скасувати користувачам, які виконують замовлення на продаж. Виберіть стратегію ціноутворення з Продажів ‣ Налаштування продажу.
Кілька цін на товар
Щоб застосувати кілька цін на товар, виберіть Різні ціни на сегменті клієнтів у розділі Продажі ‣ Налаштування. Потім відкрийте вкладку Продажі у формі деталей товару. Ви можете вирішити наступні стратегії.
Ціни на сегмент клієнта
Створіть вартість для ваших сегментів клієнтів: наприклад, зареєстрований, преміум та ін.
Попередній прайс-лист, який застосовується до будь-якого нового клієнта, - це публічний прайс-лист. Щоб сегментувати своїх клієнтів, відкрийте детальну форму замовника та змініть Продажну вартість на вкладці Продажі та покупки.
Тимчасові ціни
Застосуйте угоди для святкових днів та ін. Введіть дати початку та завершення.
Переконайтеся, що ціни за замовчуванням встановлені в прайс-листі за межами періоду угод. Інакше ви можете мати проблеми після закінчення періоду.
Ціни за мінімальну кількість
Цінове замовлення не має значення. Система розумна і застосовує перші ціни, які відповідають даті замовлення та/або мінімальним кількостям.
Знижки, поля, округлення
Третій варіант дозволяє встановити правила зміни ціни. Зміни можуть бути відносно списку товарів/цінових каталогів, собівартості продукції або іншого прайс-листа. Зміни розраховуються за допомогою знижок або надбавок, і вони можуть бути розміщені в межах нижнього порогу (мінімальна маржа) та верхнього(максимальна маржа). Ціни можуть бути округлені до найближчої копійки/гривні або кратні (до 5 копійок, найближчі 10 гривень). Після встановлення перейдіть до Продажів ‣ Налаштування ‣ Прайс-лист (або Адміністрація сайту ‣ Каталог ‣ Ціни, якщо Ви користуєтесь електронною комерцією).
Кожен елемент прайс-листа може бути пов'язаний з усіма товарами, з внутрішньою категорією товару (набором продуктів) або з певним товаром. Як і в другому варіанті, ви можете встановити дати та мінімальні кількості.
Ще раз система є розумною. Якщо для певного елемента встановлено правило, а інший - для його категорії, Odoo приймає правило елемента.
Переконайтеся, що принаймні один пункт прайс-листа охоплює всі ваші товару.
Існує 3 режими обчислення: фіксована ціна, знижка та формула.
Ось різні настройки цін, які стали можливими завдяки формулам.
Знижки з округленнями
наприклад, 20% знижки з цінами, округленими до 9,99.
Витрати з націнками (роздріб)
наприклад, ціна продажу = 2 * вартість (100% розцінка) з 5 гривень мінімальної маржі.
Ціни на країну
Ціни можуть встановлюватися за групами країн. Будь-який новий клієнт, зареєстрований в Odoo, отримує прайс-лист за замовчуванням, тобто перший у списку, що відповідає країні. Якщо жодна країна не встановлена для клієнта, Odoo бере перший прайс-лист без будь-якої групи-країн.
За замовчуванням прайс-лист можна замінити при створенні замовлення на продаж.
Ви можете змінювати послідовність прайс-листів за допомогою перетягування у вигляді списку.
Обчисліть та покажіть відсоток знижки покупцям
У випадку знижки ви можете показати загальну ціну та обчислений відсоток знижки на друковані замовлення на продаж та у каталозі електронної комерції. Робіть так:
Перевірте Дозволити знижки в рядку замовлення на продаж у Продажі ‣ Налаштування ‣ Комерційні пропозиції та продаж ‣ Знижки.
Застосовуйте цю опцію у формі встановлення прайс-листа.