Загальний огляд
Додаткові витрати включають усі витрати, пов'язані з передачею товару.
Додаткові витрати включають: вартість товару + доставку + розмитнення + ризик.
Усі ці компоненти можуть бути непридатними для кожної відправки, але відповідні компоненти повинні розглядатися як частина додаткових витрат. Ми мусимо визначити додаткові витрати, щоби визначити ціну продажу товару, оскільки це вплине на прибуток компанії.
Налаштування
Налаштування додатків
По-перше, вам потрібно активізувати використання додаткових витрат. Перейдіть до програми Склад ‣ Налаштування ‣ Налаштування. Перевірте параметр бухобліку Включити додаткові витрати на випадок розрахунку вартості товару та Безстрокову складську оцінку, після чого натисніть Застосувати, щоб зберегти зміни.
Потім перейдіть до програми Купівлі ‣ Налаштування ‣ Налаштування. Виберіть метод визначення вартості Використовувати метод «Виправлено», «Реальний» або «Середній», потім натисніть Застосувати, щоб зберегти зміни.
Типи додаткових витрат
Почніть зі створення конкретних товарів, щоби вказати додаткові витрати такі, як вантажні, страхові та митні збори. Перейдіть до Складу ‣ Налаштування ‣ Типи додаткових витрат.
Примітка
Додаткові витрати можливі лише для товарів, налаштованих у реальному часі за допомогою реального методу ціноутворення. Метод калькулювання налаштовується на категорію товару.
Посилання на додаткові витрати на переміщення
Для розрахунку додаткових витрат, перейдіть до Складу ‣ Склад ‣ Додаткові витрати.
Натисніть кнопку Створити та виберіть комплектування, до якого ви хочете застосувати атрибути додаткових витрат.
Виберіть журнал бухобліку, в якому розміщувати додаткові витрати. Ми рекомендуємо вам створити окремий журнал для додаткових витрат. Тоді легше буде стежити за вашими публікаціями.
Натисніть кнопку Обчислити, щоб дізнатись, як розподілені суми витрат будуть розподілені по рядках комплектування.
Щоби підтвердити атрибуцію додаткових витрат, натисніть кнопку Перевірити.