Живе спілкування з відвідувачами веб-сайту
З Онлайн-чатом Odoo ви можете встановити прямий контакт із відвідувачами вашого веб-сайту. Просте діалогове вікно з'явиться на екрані та дозволить їм зв'язатися з одним із ваших торгових представників. Таким чином, ви можете легко перетворити ліди у нагоди. Ви також зможете надавати допомогу своїм клієнтам. Загалом, це ідеальний інструмент для покращення задоволеності клієнтів.
Налаштування
Щоб отримати функцію Онлайн-чату, відкрийте модуль Додатки, знайдіть "Онлайн-чат", а потім натисніть кнопку Встановити.
Модуль Онлайн-чату надає прямий доступ до ваших каналів. Там оператори можуть легко приєднатися та виходити з чату.
Додайте онлайн-чат на веб-сайт Odoo
Якщо ваш веб-сайт був створений за допомогою Odoo, то автоматично буде доданий онлайн-чат. Все, що потрібно зробити, це перейти на Веб-сайт ‣ Налаштування ‣Налаштування, щоби вибрати канал, який буде пов'язаний з веб-сайтом.
Додайте онлайн-чат на зовнішній веб-сайт
Якщо ваш веб-сайт не був створений за допомогою Odoo, перейдіть до модуля Онлайн-чат, а потім виберіть канал, який потрібно прив'язати. Там ви можете просто скопіювати доступний код на свій веб-сайт. Також надається конкретна URL-адреса, яку ви можете надіслати клієнтам або постачальникам для доступу до чату.
Сховайте/покажіть онлайн-чат відповідно до правил
Правила онлайн-чату можна визначити за формою каналу. Наприклад, ви можете вибрати показ чату в країнах, в яких ви володієте мовою. Навпаки, ви можете приховати чат у країнах, де ваша компанія не веде діяльність. Якщо ви виберете Автоматичне спливаюче вікно, ви також можете встановити, скільки часу потрібно для показу чату.
Підготуйте автоматичні повідомлення
У формі каналу, у розділі Параметри, кілька повідомлень можуть бути набрані, щоби з'являтися автоматично у чаті. Це спонукає відвідувачів звернутися до вас через онлайн-чат.
Почніть спілкуватися з клієнтами
Щоб розпочати спілкування з клієнтами, спершу переконайтеся, що канал публікується на вашому веб-сайті. Щоби зробити це, виберіть Неопубліковано на Веб-сайті у верхньому правому куті форми каналу, щоби переключити параметр Опубліковано. Потім можна розпочати чат, коли оператор приєднається до каналу.
Примітка
Якщо жоден оператор не доступний або якщо канал не опубліковано на веб-сайті, кнопка онлайн-чату не відображатиметься відвідувачам.
На практиці розмови, ініційовані відвідувачами, з'являться в модулі Обговорення і з'являться також як пряме повідомлення. Тому на запити можна відповісти скрізь, де ви знаходитесь в Odoo.
Якщо є кілька операторів, що відповідають за канал, система розподілятиме сеанс випадково між ними.
Використовуйте команди
Команди є корисними для виконання певних дій або доступу до інформації, яка вам може знадобитися. Щоби використовувати цю функцію, просто введіть команди в чат. Доступні наступні дії:
/help: показати допоміжне повідомлення.
/helpdesk: створити заявку служби підтримки.
/helpdesk_search: шукати заявку для служби підтримки.
/history: дивитись 15 останніх відвіданих сторінок.
/lead: створити новий лід.
/leave: залишити канал.
Примітка
Якщо з чату створено заявку служби підтримки, тоді розмова, з якої вона була згенерована, автоматично відображатиметься як опис заявки. Те ж саме стосується і створення ліда.
Надсилайте фіксовані відповіді
Фіксовані відповіді дозволяють створювати замінники загальних речень, які ви часто використовуєте. Введіть слово замість кількох, це заощадить вам багато часу. Щоб додати фіксовані відповіді, перейдіть до Онлайн-чату ‣ Налаштування ‣ Фіксовані відповіді та створіть стільки відповідей, скільки потрібно. Щоби використовувати їх під час чату, просто введіть ":" до ярлика, який ви призначили.
Тепер у вас є всі інструменти, необхідні для спілкування в онлайн з відвідувачами вашого сайту. Насолоджуйтеся!