Початкове налаштування CRM системи в Odoo

Як налаштувати Помічник планування продажів та Команди продажу

Тож як налаштувати CRM систему в Odoo? Лише за кілька простих кроків ви зможете з легістю керувати послідовністю продажів та вхідними лідами клієнтів.

Налаштування

Для початку необхідно створити свою базу даних за посиланням www.odoo.com/start. Оберіть значок CRM як перший додаток для встановлення, заповніть форму та натисніть кнопку Створити зараз. Коли база даних буде готова, ви автоматично перейдете до модуля.

Odoo CMS - a big picture

Вступ до Помічника планування продажів

Помічник планування продажів - це корисний покроковий посібник, створений, аби допомогти вам реалізувати послідовність продажів та спростити визначення цілей продажу. Ми настійно рекомендуємо вам пройти кожен крок інструменту, коли ви вперше використовуєте CRM систему в Odoo для виконання ваших потреб. Це ваш особистий внесок, для налаштування посібника та наставника у вашій роботі. Оскільки він не взаємодіє з бекендом, ви можете вільно адаптовувати будь-які деталі, коли вам буде це потрібно.

Ви можете зайти Помічник планування продажів будь-де у модулі CRM, натиснувши на панель виконання, розташовану у верхній правій частині екрану. Він покаже вам, як ви користуєтесь Помічником планування продажу.

Odoo CMS - a big picture

Створіть нову команду

Команда Прямі продажі створюється за замовчуванням у ваших Командах продажу. Ви можете або використати його, або створити новий.

Призначте продавців у Команду продажу

Коли ваші Команди продажу створюються, наступним кроком буде пов'язання продавців з Командою, аби вони могли працювати з Нагодами, які вони повинні отримати. Наприклад, якщо у вашій компанії Іван продає товари, а Петро продає контракти та технічне обслуговування, вони будуть призначені для різних Команд і будуть отримувати лише ті Нагоди, які їм необхідні.

В CRM системі Odoo ви можете швидко створити нового користувача та додати його до Команди продажу. Для початку на інфомаційній панелі натисніть Більше > Налаштування. У стовпчику Виконані натисність Продажі.

До прикладу візьмемо Прямі продажі. Вам необхідно натиснути Редагувати, під заголовком Члени команди натискаємо Додати.

Тепер ви можете призначити продавця до Команди Прямих продажів:

  • Або продавець вже існує у системі, і вам просто потрібно натиснути на нього з випадаючого списку.

  • Або ви хочете призначити нового продавця, який ще не існує в системі. Ви можете це зробити, швидко створивши нового користувача у Команді продажу. Просто введіть ім'я вашого нового продавця та натисніть Створити (див. нижче), щоб створити нового користувача в системі і безпосередньо додати його до своєї команди. Новий користувач отримає запрошення в електронному листі, щоби ввести пароль та увійти в систему.

Odoo CMS - a big picture

Налаштуйте свій конвеєр

Тепер, коли ваша Команда продажу створена, а ваші продавці пов'язані з нею, вам потрібно налаштувати конвеєр, тобто створити процес, за допомогою якого ваша Команда зможе генерувати, кваліфікувати та закривати Нагоди через цикл продажів.

Налаштуйте вхідні повідомлення для створення Нагод

У CRM системі Odoo один зі способів створення Нагод у вашій Команді продажу - це створення загальної адреси електронної пошти. Наприклад, якщо електронна адреса вашої Команди - direct@mycompany.example.com, кожен електронний лист буде автоматично створювати нову Нагоду у відділі продажу.

Автоматизуйте причзначення лідів

Якщо ваша компанія генерує великий обсяг потенційних клієнтів кожного дня, вам може бути корисною автоматизація призначення лідів, щоби система автоматично перенаправляла ваші Нагоди у потрібний відділ.