Ви можете мати контракти на обслуговування з клієнтами, щоб надати їм допомогу у разі виникнення проблеми. Для цього Odoo допоможе вам записати час, який витрачається на вирішення завдання, а головне, виставляти рахунки своїм клієнтам.
Необхідні модулі
Для запису та виставлення рахунків-фактур на завдання потрібні наступні модулі: Служба підтримки, Проект, Табелі, Продажі. Якщо вам не вистачає одного з них, перейдіть до модуля Додатки, знайдіть його, а потім натисніть кнопку Встановити.
Почніть пропонувати службу підтримки
Крок 1: запустіть проект служби підтримки
Щоб запустити спеціальний проект для служби підтримки, спочатку перейдіть до Проекту ‣ Налаштування ‣ Налаштування та переконайтеся, що функція Табелі активована.
Потім перейдіть на свою інформаційну панель, створіть новий проект і дозвольте табелі для нього.
Крок 2: встановіть команду служби підтримки
Щоб встановити команду, яка відповідає за службу підтримки, перейдіть до Служби підтримки ‣ Налаштування ‣ Команди служби підтримки і створіть нову команду або виберіть існуючу. На формі, позначте поле перед табелем на завданні, щоб активувати цю функцію. Не забудьте вибрати раніше створений вами проект служби підтримки.
Крок 3: запустіть службу підтримки
Нарешті, щоб запустити нову службу підтримки, спочатку перейдіть до Продажі ‣ Налаштування ‣ Налаштування та переконайтеся, що активовано функцію Одиниця вимірювання.
Потім перейдіть на Товари ‣ Товари та створіть новий. Переконайтеся, що товар встановлено як послугу.
Примітка
Тут ми пропонуємо встановити одиницю вимірювання як годину, але будь-яка одиниця буде виконуватися.
Нарешті, виберіть керування рахунками-фактурами, які ви хочете мати на вкладці Продажі форми товару. Тут ми рекомендуємо наступне налатування:
Тепер ви готові отримувати завдання!
Вирішіть проблеми та зафіксуйте витрачений час
Крок 1: розмістіть замовлення
Ви перебуваєте в модулі Служба підтримки, і ви тільки що отримали заявку від клієнта. Щоб розмістити нове замовлення, перейдіть на Продажі ‣ Замовлення ‣ Замовлення та створіть його для послуги служби підтримки, яку ви раніше записали. Встановіть кількість годин, необхідних для надання послуги клієнту та підтвердіть продаж.
Крок 2: пов'яжіть завдання із заявкою
Якщо ви отримуєте доступ до конкретного проекту служби підтримки, ви помітите, що із замовленням було автоматично створене нове завдання. Щоби пов'язати це завдання з клієнтською заявкою, перейдіть до модуля Служба підтримки, отримайте доступ до відповідної заявки та оберіть завдання у її формі.
Крок 3. Запишіть час, витрачений на допомогу клієнту
Робота виконана, а заявка клієнта відсортована. Аби записати години, виконані для цього завдання, поверніться до форми заявки та додайте її на вкладку Табелі.
Порада
Часи, записані в заявці, також автоматично з'являться в модулі табелю та у конкретному завданні.
Крок 4: Виставіть рахунок-фактуру клієнту
Щоби виставити рахунок-фактуру клієнту, поверніться до модуля продажу та виберіть замовлення, яке було розміщено. Зверніть увагу, що години, записані у формі заявки, тепер відображаються як доставлена кількість.
Все, що потрібно зробити - це створити рахунок-фактуру із замовлення, а потім перевірити його. Тепер вам просто доведеться чекати оплату клієнта!