Запис часу на завдання та виставлення рахунку
Робота з модулем Служби підтримки

Ви можете мати контракти на обслуговування з клієнтами, щоб надати їм допомогу у разі виникнення проблеми. Для цього Odoo допоможе вам записати час, який витрачається на вирішення завдання, а головне, виставляти рахунки своїм клієнтам.

Необхідні модулі

Для запису та виставлення рахунків-фактур на завдання потрібні наступні модулі: Служба підтримки, Проект, Табелі, Продажі. Якщо вам не вистачає одного з них, перейдіть до модуля Додатки, знайдіть його, а потім натисніть кнопку Встановити.


Почніть пропонувати службу підтримки

Крок 1: запустіть проект служби підтримки

Щоб запустити спеціальний проект для служби підтримки, спочатку перейдіть до Проекту ‣ Налаштування ‣ Налаштування та переконайтеся, що функція Табелі активована.

Odoo CMS - a big picture

Потім перейдіть на свою інформаційну панель, створіть новий проект і дозвольте табелі для нього.

Крок 2: встановіть команду служби підтримки

Щоб встановити команду, яка відповідає за службу підтримки, перейдіть до Служби підтримки ‣ Налаштування ‣ Команди служби підтримки і створіть нову команду або виберіть існуючу. На формі, позначте поле перед табелем на завданні, щоб активувати цю функцію. Не забудьте вибрати раніше створений вами проект служби підтримки.

Odoo CMS - a big picture

Крок 3: запустіть службу підтримки

Нарешті, щоб запустити нову службу підтримки, спочатку перейдіть до Продажі ‣ Налаштування ‣ Налаштування та переконайтеся, що активовано функцію Одиниця вимірювання.

Odoo CMS - a big picture

Потім перейдіть на Товари ‣ Товари та створіть новий. Переконайтеся, що товар встановлено як послугу.

Odoo CMS - a big picture
Примітка
Тут ми пропонуємо встановити одиницю вимірювання як годину, але будь-яка одиниця буде виконуватися.

Нарешті, виберіть керування рахунками-фактурами, які ви хочете мати на вкладці Продажі форми товару. Тут ми рекомендуємо наступне налатування:

Odoo CMS - a big picture

Тепер ви готові отримувати завдання!

Вирішіть проблеми та зафіксуйте витрачений час

Крок 1: розмістіть замовлення

Ви перебуваєте в модулі Служба підтримки, і ви тільки що отримали заявку від клієнта. Щоб розмістити нове замовлення, перейдіть на Продажі ‣ Замовлення ‣ Замовлення та створіть його для послуги служби підтримки, яку ви раніше записали. Встановіть кількість годин, необхідних для надання послуги клієнту та підтвердіть продаж.

Odoo CMS - a big picture

Крок 2: пов'яжіть завдання із заявкою

Якщо ви отримуєте доступ до конкретного проекту служби підтримки, ви помітите, що із замовленням було автоматично створене нове завдання. Щоби пов'язати це завдання з клієнтською заявкою, перейдіть до модуля Служба підтримки, отримайте доступ до відповідної заявки та оберіть завдання у її формі.

Odoo CMS - a big picture

Крок 3. Запишіть час, витрачений на допомогу клієнту

Робота виконана, а заявка клієнта відсортована. Аби записати години, виконані для цього завдання, поверніться до форми заявки та додайте її на вкладку Табелі.

Odoo CMS - a big picture
Порада
Часи, записані в заявці, також автоматично з'являться в модулі табелю та у конкретному завданні.

Крок 4: Виставіть рахунок-фактуру клієнту

Щоби виставити рахунок-фактуру клієнту, поверніться до модуля продажу та виберіть замовлення, яке було розміщено. Зверніть увагу, що години, записані у формі заявки, тепер відображаються як доставлена кількість.

Odoo CMS - a big picture

Все, що потрібно зробити - це створити рахунок-фактуру із замовлення, а потім перевірити його. Тепер вам просто доведеться чекати оплату клієнта!

Sign in to leave a comment
Почніть Службу підтримку в Odoo
Загальний огляд та налаштування команд підтримки