Як мотивувати та нагороджувати продавців?

Встановіть та налашуйте додаток гейміфікації

Створіть випробування вашим співробітникам для досягнення конкретних цілей із завданнями та нагородами - це чудовий спосіб покращити якість та продуктивність ваших продавців. Додаток Гейміфікація Odoo дає вам прості та творчі способи мотивувати та оцінювати співробітників з розпізнаванням у режимі реального часу та значками, схожими на гру.

Налаштування

У меню Додатки виконайте пошук і встановіть модуль Гейміфікація. Ви також можете встановити додаток CRM gamification, який додасть деякі корисні дані (цілі та випробування), які можуть бути використані або пов'язані з використанням модулів CRM/Продажі.

Odoo CMS - a big picture

Створіть випробування

Тепер ви зможете створити перше випробування в меню Налаштування ‣ Інструменти гейміфікації ‣ Випробування.

Оскільки інструмент gamification є одноразовим технічним налаштуванням, вам потрібно активувати технічні функції, щоб отримати доступ до конфігурації. Для цього клацніть значок опитування, доступний у будь-якому додатку (угорі праворуч), і натисніть Про, а потім Активувати режим розробника. 
Odoo CMS - a big picture

Випробування - це місія, яку ви надішлете своїм продавцям. Воно може включати одну або кілька цілей і його можна встановлювати протягом певного періоду часу. Налаштуйте своє випробування таким чином:

  • Призначте продавців, які будуть проходити завдання

  • Призначити відповідального

  • Налаштуйте періодичність разом із початком та датою завершення

  • Виберіть цілі

  • Налаштуйте свої нагороди (значки)

Значки надаються після завершення завдання. Або наприкінці певного періоду роботи (наприклад, наприкінці місяця для щомісячного випробування), на дату завершення завдання (якщо не встановлено періодичність) або коли завдання закрите вручну. 

Наприклад, на знімку екрана, наведеному нижче, ми призначили 2 працівника, які мають щомісячну ціль продажу. Завдання буде засновано на 2 цілях: загальна сума рахунку-фактури та кількість нових потенційних клієнтів. Наприкінці місяця переможець отримає значок.

Odoo CMS - a big picture

Налаштуйте цілі

Користувачі можуть оцінюватися за допомогою цілей та кількісних цілей, щоб їх досягти. Цілі призначаються через завдання, які необхідно оцінити (див. Вище), і порівнювати членів команди з кожним іншим протягом певного часу.

Ви можете швидко створити нову ціль з Випробуванням, натиснувши на Додати новий елемент у розділі Цілі. Ви можете вибрати будь-який бізнес-об'єкт як ціль, відповідно до потреб вашої компанії, наприклад:

  • кількість нових потенційних клієнтів

  • час, щоб кваліфікувати лід

  • загальна сума рахунку-фактури за конкретний тиждень, місяць або будь-який інший термін на основі ваших уподобань управління.

Odoo CMS - a big picture

Цілі також можуть включати налаштування вашої бази даних (наприклад, встановити дані вашої компанії та часовий пояс, створити нових користувачів тощо). 
Налаштуйте нагороди

Для нечисленних досягнень значки можуть бути надані користувачам. За слово дякую - виняткове досягнення, значок - це простий спосіб виразити подяку користувача за їхню добру роботу.

Ви можете легко створити графічні значки для своїх співробітників, виходячи з їхньої роботи в Інструментах Гейміфікації ‣ Значки.

Odoo CMS - a big picture
Sign in to leave a comment
Створення нового продавця у CRM системі Odoo
Як додати нового користувача та призначити у команду продажу