ЯК TOYOTA КОРИСТУЄТЬСЯ ODOO

Історія успіху автоматизації роботи складу і виробництва

 Наш партнер  блискуче скерував проектом. Ми взяли інтерв'ю у Cyril Cottet, IT / IS менеджера Toyota Material Handling. 

Розкажіть про вашу компанію 

Ми - Toyota Industries Corporation, філія Toyota Material Handling Group. Основним напрямком діяльності компанії є виробництво і продаж автовантажників по всій Європі, особливо IC-вантажників і вантажівок на газі та дизелі. Також ми імпортуємо та експортуємо в Європу вантажівки, які купуємо з Японії, Китаю та США, деякі з них ми модифікували на нашому заводі, в залежності від побажань замовника.


З якими складнощами стикнулася компанія, перш ніж перейшла на Odoo, і що змусило прийняти таке рішення?  

Це було досить важко, хоча насправді, поки ми не вирішили працювати з Odoo!

Декілька років тому, у нас були деякі великі зміни організації в групі, і ми були спрямовані на реструктуризацію наших операцій з продажу, щоб раціоналізувати спосіб, яким ми приймаємо замовлення з нашої розподільчої мережі від своїх постачальників у Європі: один зі Швеції, один з Італії та один із Франції.

Для цього ми будуємо спеціалізоване рішення для конфігурації вантажних автомобілів, які є точно налагоджуваними. Ці спеціально розроблені вантажівки для клієнтів становлять майже 40% нашого бізнесу. Проблема в тому, що за лаштунками, завод в Італії не був обладнаний адекватним ПЗ, щоби проходити через усі етапи: правильно оформити замовлення, опрацювати його, організувати виробництво або придбати потрібну вантажівку з відповідного бізнес-підрозділу за кордоном, а потім організувати відвантаження і виставити рахунок нашим клієнтам.

У нас вже було спеціалізоване рішення, яке ми також використовували в якості конфігуратора. Це означало, що нам потрібно було зняти стару систему і замінити її чимось іншим.

Ми провели певні дослідження, і отримали два варіанти: або замінити конфігуратор новим спеціальним рішенням, або вдосконалити старе рішення.

У нас не було ERP, тому цей вибір був також бажаним шляхом нашого розвитку. Але на нашому дуже "агресивному" ринку ми не могли ризикувати занадто великими інвестиціями. Нам необхідне швидке повернення інвестицій, а традиційна ERP-система була безумовно не кращим рішенням для нас. Зважаючи на це, у нас залишився один простий варіант: або будувати його самим або вибрати більш дешеве рішення ERP. І тільки з відкритим вихідним кодом ERP це міг зробити  лише Odoo!

Останній фактор, який вплинув на наше рішення - час. У нас була дуже сильна прихильність з боку менеджерської групи в Європі, щоби запустити рішення на ринку конфігурації в період з квітня по червень 2015 року. Коли ми оцінювали час, необхідний для обох варіантів, ми не були впевнені, що змогли би зробити це за допомогою спеціалізованого рішення. У цьому випадку ми би планували встановити його до кінця травня, але з великою кількістю ризиків і знаків питання. У той час як з Odoo у нас був посередник - Smile, який прояснив, якщо б ми підписали з ними контракт у вересні 2014 року, ми отримали б рішення в нашому центрі обробки даних на кінець березня 2015 року.

Зрештою, з усіма чинниками, ми обрали Odoo з їхнім партнером Smile.

Лише за кілька місяців було проведено багато інтеграційних процесів.


       Cyril Cottet

       IT / IS-менеджер

            Яким чином обиралось програмне рішення?  

           Це набагато більше ніж просто розгорнуті продажі! Ми почали з модуля продажів Odoo для обліку замовлень. Як тільки надходить замовлення, ми повинні переконатися, що відповідні продукти закуповуються, тому для цього у нас є система управління складом (СУС (WMS)).

Тоді ми повинні обробити замовлений товар. Для цього у нас є два потоки: з одного боку, у нас є товари, які ми заготовляємо шляхом виробництва - таким чином, ми включили модуль Виробництво, а з іншого боку, у нас є деякі продукти, які ми купуємо від наших заводів у Японії, США і Китаї. Для цього ми встановили модуль Odoo Закупки.

Також ми додали Бухоблік Odoo, адже виставляємо рахунки клієнтам безпосередньо з Odoo.

Ми б ніколи не запустити систему без належної інтеграції в нашій існуючій інформаційній системі, тому побудували всю необхідну інтеграцію навколо Odoo з нашими існуючими успадкованими системами. Ми зробили це самі без будь-якого попереднього знання Odoo. Це дуже позитивний аспект. Крім того, у нас є повністю інтегрований і автоматизований потік: тепер усі процеси від замовлення до виставлення рахунків-фактур пов'язані з нашою системою бухгалтерського обліку, системою управління транспортуванням та системою виробництва тут, у Франції та Японії. Так що було багато інтеграцій всього за декілька місяців. У період з вересня по кінець березня все було налаштовано швидко.


 

Як це вплинуло на бізнес?

Випуск програми відбувся зовсім нещодавно, коли ми завершили реалізацію Odoo, 18 травня, а зараз - серпень, так що важко вже виміряти вигоди. Я роблю ставку на те, що ми заощадимо багато витрат на обслуговування ІТ-рішення, тому що до цих пір ми притримувалися корпоративного рішення, а тепер у нас є офіційне. Крім того, я знаю, що ми можемо розраховувати на хороші характеристики, які будуть випущені в наступній версії, що ми їх зможемо інтегрувати дуже легко, що буде створювати додаткові переваги для наших користувачів.

Але головним фактором для мене є час. Без Odoo я не впевнений, що міг би зробити це вчасно. Odoo запропонували мені можливість щось випустити і полегшити мою роботу хорошим і надійним рішенням, на яке я міг тільки сподіватися. Для мене це є головною перевагою. Реалізувати рішення для складного проекту за декілька місяців? Готово, ніяких проблем!


Що ваша компанія найбільше цінує в Odoo? 

На даному етапі, це скоріше міжнародна торгівля, тому що це 
розширена платформа, на якій ми будемо будувати всю нашу 
інформаційну систему. Я маю на меті замінити все, що у нас є зараз 
на Odoo. Це би був кінець кошмару і головного болю 
для мене!

Також для нас важливим є рішення, де ми можемо використовувати наші найкращі активи. А наші найкращі активи в ІТ - це люди! У нас є люди в компанії, які вміло працюють у розробці програмного забезпечення. Я не міг замінити керівника фінансового відділу шляхом придбання готового рішення, нехтуючи їх внеском. Так що добре знати, що у мене є система, яка з певними знаннями може надати нове значення Odoo. Оскільки програмне забезпечення є відкритим, вони можуть розробляти нові функції для компанії. Для мене ця частина дуже і дуже важлива! 

З точки зору користувача, я вважаю, що вони дуже цінують його ергономічність. Крім того, користувачі, ймовірно, матимуть краще розуміння цих переваг, коли ми включимо й інші операції в Odoo у майбутньому.


Sign in to leave a comment
Експертна оцінка Odoo
Інтерв’ю директора з маркетингу компанії Odoo