Введення у Проект Odoo

Загальний огляд додатку Проект

 
 

Опис


Будучи менеджером по бізнесу, у нас є різноманітна робота, що включає кілька зацікавлених сторін. Керуючи кожним завданням, Проект Odoo відмінно з цим справляється.


Завдяки проектам Odoo, наші члени проекту можуть легко спланувати та здійснити запуск нової лінійки продуктів у Канаді. Ми організували цей проект, створивши різні етапи. Це дозволяє нам чітко визначити статус будь-якого завдання в будь-який час і для будь-якого користувача. Це зручно для будь-якого іншого менеджера проекту.


Ці добре структуровані етапи проекту повністю налаштовуються. Тут ми ідентифікуємо одну відсутню стадію, ми можемо легко додати її лише одним кліком. У процесі управління проектом ми приступаємо до остаточного розгляду, тому додаємо цей етап. Проекти Odoo призначені для роботи будь-якого виду бізнесу.


Після виконання завдання, кожен колега може виділити його, змінивши статус. Це допоможе менеджеру проекту переглянути завдання перед тим, як змінити етап з простим перетягуванням. Легко, чи не так?


Ми також можемо організувати різні завдання, адаптуючи вигляд. Тут ми вибираємо перегляд списку, в якому відображається інша інформація, така як робочий час. Якщо ми натискаємо на наше завдання, то перейдемо на вигляд форми, де можемо відредагувати заплановані години і ввести наші табелі. Це відмінний інструмент для будь-якого менеджера проекту. Контроль за прогресом робочого часу і час, витрачений на кожного члена команди, є дуже важливим. Ми встановили час для тренінгу команди продажів до 24 годин. Сьогодні ми підготували матеріал, тому вказуємо 4 години на розкладі. Прогрес робочого часу оновлюється автоматично. Завдяки цій схемі інтеграції, керівник проекту ретельно відстежує хід виконання кожного завдання.


Іншою відмінною функцією в проектах Odoo є інструмент прогнозування. Коли він активований, ми можемо спланувати ресурси за проект і робоче навантаження. Тому розподіл часу для інших проектів набагато простіший. Для цього проекту ми повинні навчати членів команди з продажу. Це вимагатиме 50% часу до кінця тижня. Як керівник проекту, ми можемо зробити цей розподіл ресурсів для будь-якого користувача та адаптувати його за іншими проектами. Це дозволить запобігти будь-якому перетині часу. Ми можемо перепризначити завдання або пристосувати термін. Проект Odoo - це ідеальний додаток для стратегічного та виконавчого планування.


Крім того, завдяки звітам можна проаналізувати будь-який аспект будь-якого проекту. Наприклад, ми можемо мати звіт про фактичні години, витрачені у порівнянні із запланованими годинами. Ми можемо оцінити прибутковість будь-якого проекту, будь-якого завдання чи будь-якого члена команди. Ми також можемо подивитися на кількість годин, призначених кожному члену команди.


Іншим елементом відмінного управління проектом є спілкування. Це ключовий фактор успіху будь-якого проекту. Під час роботи з кількома зацікавленими сторонами, можливість безпосереднього обміну документами у завданні дуже корисна. З проектами Odoo ми можемо говорити через функцію чату, яка є в одному кліку миші. Ми також можемо почати нову бесіду з тими, хто працює в нашій команді.


Крім того, що потужний додаток для керування проектами незмінний, проекти Odoo також є ефективним сервісним обслуговуванням або післяпродажним додатком. Завдяки цьому ми можемо стежити за будь-яким питанням клієнтів, навіть створюючи спеціальний проект підтримки. Програма також автоматично створює рахунок-фактуру часу, витраченого на завдання чи проблеми.


Проект Odoo - це потужний, але простий у використанні додаток. Спочатку ми використовували планувальник, аби чітко визначити свої цілі та налаштувати додаток до проекту. Отримайте цей додаток, який допоможе вам швидко розпочати роботу.


Почніть безкоштовну пробну версію і краще керуйте своїми проектами за допомогою Odoo!