Реєстрація бази даних
Щоб зареєструвати вашу базу даних, вам просто потрібно ввести свій код підписки у вікні Перемикання Додатків. Переконайтеся, що ви не додали додаткових пропусків перед або після коду підписки. Якщо реєстрація буде успішною, вона стане зеленою і надасть вам Дату закінчення термінової реєстрації вашої бази даних. Ви можете перевірити цю дату закінчення в меню Про (Odoo 9) або на інформаційній панелі параметрів (Odoo 10).
Повідомлення про помилку реєстрації
Якщо ви не можете зареєструвати свою базу даних, ви, імовірно, побачите це повідомлення:
Рішення
Чи є у вас дійсна Підписка на Enterprise?
- Перевірте, чи отримує інформацію про підписку тег "В процесі" в обліковому записі Odoo або з вашим менеджером облікового запису.
Ви вже пов'язали базу даних з посиланням на підписку?
- Ви можете пов'язати лише одну базу даних для кожної підписки. (Потрібен тест або база даних розробки? Знайдіть партнера).
- Ви можете самостійно від'єднати стару базу даних в своєму контракті Odoo за допомогою кнопки "Від'єднати базу даних".
З'явиться повідомлення про підтвердження; переконайтеся, що це правильна база даних, оскільки її буде негайно вимкнено:
У вас є оновлена версія Odoo 9?
- З липня 2016 року Odoo 9 тепер автоматично змінює UUID копії бази даних; ручна операція більше не потрібна.
- Якщо ні, ви можете мати кілька баз даних, що мають однакову UUID. Будь ласка, перевірте свій контракт Odoo, з'явиться коротке повідомлення, в якому буде зазначено, яка база даних є проблематичною:
У цьому випадку вам потрібно змінити UUID на своїх тестових базах даних, щоби вирішити цю проблему. Ви знайдете додаткову інформацію про це у цьому розділі.
Для вашої інформації ми ідентифікуємо базу даних з UUID. Тому кожна база даних повинна мати чіткий UUID, щоб забезпечити безперебійну реєстрацію та виставлення рахунків для вас і для нас.
Повідомлення про помилку через через велику кількість користувачів
Якщо у вашій місцевій базі даних є більше користувачів, ніж передбачено в підписці Odoo Enterprise, ви можете побачити таке повідомлення:
Коли з'явиться повідомлення, у вас є 30 днів до закінчення терміну дії. Зворотній відлік оновлюється кожного дня.
Рішення
Додайте більше користувачів до вашої підписки: перейдіть за посиланням та підтвердіть комерційну пропозицію збільшення, оплатіть додаткових користувачів.
або
Вимкніть користувачів, як це описано в цій документації, і відхиліть комерційну пропозицію збільшення.
Коли ваша база даних матиме правильну кількість користувачів, повідомлення про закінчення терміну дії автоматично зникне через кілька днів після наступної перевірки. Ми розуміємо, що це може бути трохи лякаюче, коли ви побачите зворотний відлік, тому ви можете запустити Оновлення Повідомлення, щоби повідомлення зникло відразу.
Помилка повідомлення про закінчення терміну дії бази даних
Якщо ваша база даних закінчується до закінчення терміну дії вашої підписки, ви побачите це повідомлення:
Це повідомлення про блокування з'являється після неблокуючого повідомлення, яке триває 30 днів. Якщо ви не вживаєте заходів до закінчення зворотнього відліку, термін дії бази даних закінчиться.
Рішення
Відновіть свою підписку: перейдіть за посиланням та поновіть свою підписку, зверніть увагу,
якщо ви хочете оплатити Wire Transfer, ваша підписка буде дійсно поновлена лише після отримання платежу, що може тривати кілька днів. Платежі за кредитною карткою обробляються негайно.
Зверніться до нашої Підтримки
Жодні з цих рішень не підходять для вас? Будь ласка, зв'яжіться з нами.
Запуск повідомлення про оновлення
Оновлення повідомлень відбувається раз на 7 днів і підтримує оновлення вашої бази даних з вашою підпискою Odoo Enterprise. Якщо ви змінюєте вашу підписку (тобто додаєте більше користувачів, поновлюєте їх протягом року тощо), вашу локальну базу даних буде повідомлено про зміну лише раз на 7 днів - це може призвести до розбіжностей між вашою підпискою та деякими повідомленнями у вашому Перемиканні Додатків. Під час виконання такої операції у вашій підписці ви можете запустити Оновлення за допомогою такої процедури:
Підключіться до бази даних за допомогою облікового запису адміністратора
Перейдіть у режим розробника, скориставшись опцією "Про" у верхньому правому куті меню (у V9)/в Налаштуваннях (у V10): натисніть "Активізувати режим розробника"
Перейдіть до меню "Налаштування", потім "Технічні"> "Автоматизація"> "Заплановані дії"
Знайдіть "Оновлення Повідомлення" у списку, натисніть на нього і, нарешті, натисніть "ЗАПУСТИТИ ВРУЧНУ"
Оновіть сторінку, сповіщення про "закінчення терміну дії" має зникнути
Попередження
Можливо, ви зберегли той самий UUID в різних базах даних, і ми отримуємо інформацію з цих баз даних теж. Тому, будь ласка, прочитайте цю документацію, щоб знати, як змінити UUID. Після зміни ви можете примусити ping прискорити перевірку, тоді ваша впроваджена база даних буде правильно визначена.
Копіювання бази даних
Ви можете дублювати свою базу даних, звернувшись до менеджера баз даних на своєму сервері (<odoo-server>/web/database/manager). На цій сторінці ви можете легко дублювати вашу базу даних (серед інших).
Коли ви копіюєте локальну базу даних, настійно рекомендуємо змінювати uuid дублікатів бази даних (Unniversically Unique Identifier), оскільки цей uuid - те, як ваша база даних ідентифікує себе на наших серверах. Дві бази даних з тим самим uuid можуть призвести до виставлення рахунків-фактур або реєстраційних проблем нижче по рядку.
Примітка
З липня 2016 року Odoo 9 тепер автоматично змінює uuid дубльованої бази даних; ручна операція більше не потрібна.
В даний час UIID бази даних доступний з меню Налаштування>Технічні параметри>Параметри системи, ми радимо використовувати генератор uuid або використовувати команду unіs uuidgen для створення нового uuid. Тоді ви можете просто замінити його, як і будь-який інший запис, натиснувши на нього та використовуючи кнопку редагування.