Встановлення нового банківського рахунку в Odoo

Редагування, створення та видалення банківського рахунку

В Odoo ви можете керувати кількома банківськими рахунками. На цій сторінці ви дізнаєтесь про створення, зміну або видалення банківського рахунку або кредитної картки.

Редагування банківського рахунку

Щоб полегшити процес, банківський рахунок вже існує. Перш за все, перед заповненням власної банківської інформації ми радимо вам редагувати її.


Перейдіть до Бухобліку ‣ Налаштування ‣ Банківські рахунки та натисніть на іконку Банк. Відредагуйте його.

Odoo CMS - a big picture
Примітка
Odoo буде виявляти тип банківського рахунку (наприклад, IBAN), щоб дозволити певний спосіб оплати, такий як SEPA.

Створення банківського рахунку

Перейдіть до Бухобліку ‣ Налаштування ‣ Банківські рахунки. Натисніть на Створити та заповніть форму. Ви можете вирішити показати номер банківського рахунку, у якому ви плануєте надсилати документи, наприклад, замовлення на продаж чи рахунки-фактури. Виберіть способи оплати, які ви підтримуєте, за допомогою цього банківського рахунку.

Odoo CMS - a big picture
Примітка
Якщо ви працюєте в багатопрофільному середовищі, вам доведеться переключитися на компанію відповідно до ваших уподобань користувачів, щоб додати, змінити або видалити банківські рахунки з іншої компанії.

Початковий баланс банківської виписки буде автоматично встановлено на остаточний залишок попереднього в одному журналі.

Видалення банківського рахунку або кредитної картки

У списку банківських рахунків виберіть елементи для видалення та видалення з меню дій або перейдіть до форми та видаліть один елемент з меню дій.

Увійти залишити коментар
Як стежити за витратами працівників?
Витрати робочого процесу в Odoo