В Odoo неможливо змінити рахунок-фактуру, який було перевірено та надіслано клієнту. Якщо помилка була зроблена на підтвердженому рахунку-фактурі, в юридичний спосіб це можна вирішити так: повернути рахунок-фактуру, узгодити його з оригінальним рахунком-фактурою, закрити його та створити новий рахунок-фактуру.
Змінення підтвердженого рахунку-фактури
Якщо вам потрібно змінити існуючий рахунок-фактуру, скористайтеся кнопкою "Рахунок-фактура" у рахунку-фактурі. У полі методу повернення виберіть "Змінити: створити повернення, узгодити та створити новий рахунок-фактуру".
Odoo буде автоматично:
Створювати повернення для вашого рахунку-фактури
Призначати рахунок-фактуру з оригінальним рахунком-фактурою (позначення як сплачений)
Створить новий рахунок-фактуру, який можна змінити
Потім ви можете змінити проект рахунка-фактури та підтвердити його, коли він буде правильним.
Скасування рахунку-фактури
Якщо вам потрібно скасувати існуючий рахунок-фактуру, скористайтеся кнопкою "Рахунок-фактура" у рахунку-фактурі. У полі методу повернення виберіть "Скасувати: створити повернення та узгодити".
Odoo буде автоматично:
Створювати повернення для вашого рахунку-фактури
Призначатиме рахунок-фактуру з оригінальним рахунком-фактурою (позначення як сплачений)
Нічого ще не потрібно робити. Ви можете відправити повернення звичайною поштою або електронною поштою своєму клієнту, якщо ви вже відправили оригінальний рахунок-фактуру.
Повернення по рахунку-фактурі
Якщо вам потрібно частково повернути наявний рахунок-фактуру, скористайтеся кнопкою "Рахунок-фактура" у рахунку-фактурі. У полі методу повернення виберіть "Створити повернення".
Odoo автоматично створить проект повернення коштів. Ви можете змінити повернення коштів (наприклад, видаліть рядки, які ви не хочете відшкодувати) та перевірити їх. Потім відправте повернення звичайною поштою або електронною поштою своєму клієнту.
Примітка
Повернення по рахунку-фактурі відрізняється від повернення платежу. Зазвичай повернення по рахуноку-фактурі надсилається до того, як клієнт здійснив оплату. Якщо клієнт уже заплатив, кошти повинні бути відшкодовані, здійснивши повернення по рахунку-фактурі.