Як включити коментарі та рейтинг в електронній комерції

Налаштування та модерація

Публікація та моніторинг досвіду клієнтів допоможе довіряти вам новим клієнтам та краще взаємодіяти з вашою спільнотою. Лише у два кліки дозвольте своєму клієнту поділитися своїм відгуком!

Odoo CMS - a big picture

Налаштування

Активуйте коментарі та рейтинг в меню Налаштування веб-сторінки товару.

Odoo CMS - a big picture
Примітка
Відвідувачі повинні увійти, щоби поділитися своїми коментарями. Переконайтеся, що вони зможуть це зробити (див. Документацію Портал).

Переглядайте публікації в режимі реального часу

Кожного разу, коли пост опубліковано, менеджер товару та всі підписники на товар отримують сповіщення у своїй папці Вхідні (меню Обговорення).

Odoo CMS - a big picture
Примітка
За замовчуванням користувач, який створив товар, автоматично встановлюється як підписник.

Натисніть на назву товару, щоби відкрити детальну форму та переглянути коментар (в обговоренні про товар).

Odoo CMS - a big picture

Модеруйте та скасовуйте публікації

Ви можете легко модерувати, використовуючи чат, у формі детальної інформації про товар або на веб-сторінці.


Щоби скасувати публікацію, відкрийте веб-сторінку товару та натисніть кнопку Опубліковано, щоби перетворити її у червоний колір (неопубліковано).

Odoo CMS - a big picture
Порада
Ви можете отримати доступ до веб-сторінки в детальній формі, натиснувши кнопку Опубліковано (і навпаки).
Odoo CMS - a big picture
Sign in to leave a comment
Як продавати аксесуари та додаткові товари (перехресний продаж) в Odoo
Налаштування модуля електронної комерції