Залежно від вашого бізнес-процесу та потреб у вашому бізнесі, вам може знадобитися відправлення лідів до команди продажів або навіть до конкретних продавців. Ось кілька прикладів:
Ваша компанія має декілька офісів у різних географічних регіонах. Ви хочете призначити ліди на основі регіону;
Один з ваших відділів продажу призначений для обробки нагод від великих компаній, а інший спеціалізується на МСП. Ви хочете призначити потенційних клієнтів на основі розміру компанії;
Один з ваших торгових представників є єдиним, хто розмовляє іноземною мовою, а решта команди розмовляє українською. Тоді вам буде потрібно призначити цій особі всі провідники з інших країн, а не з України.
Як ви вже зрозуміли, вручну призначати нові ліди конкретним продавцям займати багато часу, особливо якщо ваша компанія генерує великий обсяг лідів щодня. На щастя, CRM система Odoo дозволяє автоматизувати процес призначення ліда на основі певних критеріїв, таких як адреса, інтереси, розмір компанії тощо. За допомогою певних робочих процесів та точних правил ви зможете автоматично поширювати свої нагоди до відповідної команди продажу та/або продавцю.
Налаштування
Ви повинні встановити модуль Lead Scoring. Перейдіть до додатків та встановіть його, якщо досі цього не зробили.
У меню команди продажу використовуйте в полі Домен певне правило домену (для технічних деталей у домені зверніться до Building a Module tutoria або Syntax reference guide, який дозволить виключати лише ліди, які відповідають домену команди.
Наприклад, якщо ви хочете, щоб ваша команда прямих продажів отримувала ліди лише від США та Канади, ваш домен буде таким:
[[country_id, 'in', ['United States', 'Canada']]]
Ви також можете базувати автоматичне призначення на рахунок, який приписано вашим лідам. Наприклад, ви хочете, щоб усі підсумки з балом до 100 були призначені команді продажу, яка навчалися для легших проектів, а кількість лідів становила понад 100 - до більш досвідченої команди продажу.
Визначте правила для продавця
Ви можете піти на один крок далі у своїх правилах призначення і вирішити призначати лиди у відділі продажів конкретному продавцеві. Наприклад, якщо я хочу, щоб Тоні Бьюкенен із команди "Прямі продажі" отримував ліди лише з Канади, я можу створити правило, яке автоматично призначатиме йому потенційних клієнтів з цієї країни.
Також з меню команди продажів натисніть на продавця за вашим вибором в підменю призначення. Потім введіть своє правило в полі Домен.
У Odoo лід завжди призначається команді продажу, перш ніж бути призначеним продавцю. Тому ви повинні переконатися, що правило розподілу вашого продавця є дочірнім правилом призначення для команди продажу.