Як обчислюється дата замовлення та запланована дата в Odoo?

Налаштування часу виконання

Заплановані дати обчислюються для планування постачання, прийому тощо. Залежно від звичок вашої компанії, Odoo автоматично генерує заплановані дати за допомогою планувальника. Планувальник Odoo вираховує все на кожен рядок, незалежно від того, що це замовлення на виробництво, замовлення на доставку, замовлення на продаж і т. д. Дати, які обчислюються, залежать від різних термін виконання, налаштованих в Odoo.

Налаштування терміну виконання

Налаштування терміну виконання є важливим кроком для обчислення запланованих дат. Термін виконання - це строки (термін доставки, виготовлення, ...), обіцяні вашим різним партнерам та/або клієнтам. Налаштування різних термінів виконання виконується таким чином:

На рівні товару

Термін виконання постачальника:

Термін виконання постачальника - це час, необхідний постачальнику для доставки вашого придбаного товару. Щоб налаштувати час доставки постачальника, виберіть товар (з модуля Купівлі перейдіть до Купівлі ‣ Товар) і перейдіть на вкладку Склад. Щоб вибрати час доставки постачальника, вам доведеться додати постачальника до свого товару.

Odoo CMS - a big picture
Порада
Можна додати більше одного постачальника на товар, а отже, і інший час доставки в залежності від постачальника.

Коли вибрано постачальника, натисніть на нього, щоб відкрити його форму та вказати час його доставки.

Odoo CMS - a big picture
Примітка
У цьому випадку дні безпеки не мають впливу, заплановані дні доставки будуть дорівнювати: Дата замовлення на купівлю + Час виконання доставки.

Час виконання клієнта

Час виконання клієнта - це час, необхідний для отримання товару від вашого магазину/складу для вашого клієнта. Він може бути налаштований для будь-якого товару. Просто виберіть товар (з модуля Продажі, перейдіть до розділу Продажі Товари) і перейдіть на вкладку Продажі, щоби вказати час вашого замовника.

Odoo CMS - a big picture

На рівні компанії

На рівні компанії можна вказати дні безпеки, щоби впоратися з можливими затримками та бути впевненим у виконанні ваших завдань. Ідея полягає в тому, щоб вилучити резервні дні з обчисленої запланованої дати у разі затримки.

Дні безпеки продажів

Дні безпеки продажів - це резервні дні, щоб гарантувати, що ви зможете своєчасно доставити свої зобов'язання клієнтів. Вони є межами помилок для терміну виконання доставки. Безпечні дні - це та сама логіка, що наручний годинник, який вказує час раніше, щоби прибути вчасно. Ідея полягає в тому, щоби вирахувати числа днів безпеки і таким чином обчислювати заплановану дату раніше, ніж та, яку ви обіцяли своєму клієнтові. Таким чином ви впевнені, що зможете зберегти свою прихильність.


Щоб налаштувати дати безпеки, перейдіть до Налаштуванняа ‣ Загальні параметри та натисніть Налаштувати дані вашої компанії.

Odoo CMS - a big picture

Перейдіть на вкладку Налаштування, щоби вказати кількість днів безпеки

Odoo CMS - a big picture
Порада
Зауважте, що в цьому меню можна налаштувати час очікування виробництва за замовчуванням.

Дні купівлі

Відповідь на дні купівлі відповідає тій же логіці, що й дні продажу.


Вони є межами помилки для терміну виконання постачальника. Коли система генерує замовлення на закупівлю для закупівлі товарів, вони будуть заплановані, щоби справитися з несподіваними затримками постачальників. Термін виконання купівлі можна знайти в тому ж меню, що й дні безпеки для продажів (див. Знімок екрану вище).

На рівні маршруту

Внутрішні переміщення за рахунок складських переміщень також можуть вплинути на обчислену дату.


Затримки через внутрішні переміщення можна вказати в модулі Склад при створенні нового правила натискання нового маршруту.

Odoo CMS - a big picture

На рівні документа:

Запитувана дата

Odoo пропонує можливість вказати запитану дату клієнтом прямо в замовленні на продаж, під вкладкою Інша інформація. Якщо ця дата раніше, ніж теоретично обчислена дата, Odoo буде автоматично відображати попередження.

Odoo CMS - a big picture

Приклад

Як приклад, ви можете продати автомобіль сьогодні (1 січня), який придбаний за замовленням, і ви обіцяєте доставити своєму клієнту протягом 20 днів (20 січня). У такому випадку планувальник може ініціювати наступні дії, виходячи з вашої конфігурації:

  • 19 січня: фактична запланована доставка (1 день безпеки продажу)

  • 18 січня: отримуйте товар від свого постачальника (1 день купівлі)

  • 10 січня: крайній термін замовлення у вашого постачальника (9 днів терміну доставки постачальника)

  • 8 січня: запустіть запит на купівлю в команду покупців, оскільки команда потребує в середньому 2 дні, щоби знайти потрібного постачальника та замовлення.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.